برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مقایسه

کوله پشتی کوهنوردی کلمبیا 40 لیتری

شناسه کالا::

Colombian mountaineering 40 L

برند سازنده : برند متفرقه
کوله پشتی
ویژگی های کالا :
رنگ
  • مشکی
722,500 تومان 850,000 تومان
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
جهت مشاوره تماس بگیرید!

شماره های بخش فروش

در صورت نیاز به مشاوره برای انتخاب محصول با شماره های زیر تماس بگیرید ( برای خرید لطفا محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید)

خانم زند

0918-277-2216

اقای سعیدی

0918-277-1944
معرفی کوتاه محصول
  • ابعاد: 60*40*15 
  • وزن : 890 گرم
  • جنس بدنه: پلی استر
  • جیب داخلی: 2 عدد
  • جیب بیرونی: 4 عدد
  • قابلیت شستشو: دارد
  • مقاومت در برابر ضربه: ندارد
  • نحوه حمل:رودوشی، دوبندی، دستی
توضیحات

کوله پشتی کوهنوردی کلمبیا 40 لیتری

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که دوستدار طبیعت و یا مدام در حال سفر، طبیعت گردی و کوهنوردی هستید، به وسایل زیادی نیاز دارید که یکی ازمهمترین آنها کوله پشتی می باشد، چرا که این امکان را به شما می دهد تا تمامی لوازم مورد نیازتان را داخل آن جای دهید.

مشخصات کوله پشتی کوهنوردی کلمبیا 40 لیتری

کوله پشتی کلمبیا 40 لیتری، ازجنس پلی استر که یک پارچه ضد فرسایش و بسیار مقاوم می باشد که نه تنها باعث طول عمراین محصول شده، بلکه به واسطه ساختاری که دارد دارای وزن بسیار سبکی نیز می باشد. کوله پشتی کلمبیا 40 لیتری دارای ابعاد خارجی 60*40*15 سانتی متر، حجم داخلی 40 لیتر، وزن 890 گرم، دو عدد جیب داخلی و چهار عدد جیب بیرونی و یک دسته می باشد. دارای دو جیب کششی در اطراف جهت قرار دارد بطری آب و دوربین و تجهیزات صوتی است همچنین دارای نگهدارنده نی کمل بگ است که برای نوشیدن آب از مخزن یا قمقمه داخل کوله استفاده می شود.

کوله پشتی کلمبیا 40 لیتری دارای یک جیب برای حمل لپ تاپ و تبلت و سایر تجهیزات الکترونیکی و حساس می باشد. ازویژگیهای دیگر این کوله پشتی کاور ضد آب آن است که هنگام بارندگی یا رطوبت می تواند از خیس شدن کوله جلوگیری کند. زین های فلزی و پشت توری و راحت از دیگر ویژگی های کوله پشتی کوهنوردی 40 لیتری کلمبیا به حساب می آید. این زین ها فشار وارده بر روی شانه های شما را به حداقل می رسانند و به کمک کمربند ها آن را به ناحیه پایین تنه منتقل می نمایند که ترکیب این دو با هم سبب حمل و نقل بسیار ساده تر این محصول در طبیعت می شود .

پرسش و پاسخ (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

ساخت کدام کشور

سلام ! این کوله ساخت کجاست؟

Was this comment useful to you? Yes No
Reply from سلام بی بی:
سلام و عرض ادب <br /> ساخت چین <br /> با کیفیت بالا
محصولات مرتبط
245,000 تومان
دارای طراحی ارگونومیک که مانع خستگی و آسیب جسمی به بدن می شود.&nbsp; &nbsp; دارای طراحی شیک و مدل &nbsp; دارای حجم مناسب برای کوهنوردی و طبیعت گردی های یک روزه &nbsp; دارای سه جیب بیرونی: یک جیب زیپ دار کوچک...
770,000 تومان
ابعادخارجی: 55*35*35 سانتی متر ابهاد داخلی: 40 لیتر وزن: 700 گرم تعداد جیبهای داخلی: 2 عدد تعداد جیبهای بیرونی: 3 عدد نحوه حمل: رودوشی، دوبندی قابلیت شستشو: دارد مقاومت در برابر ضربه: دارد

فهرست

صفحه اصلی

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم