برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مقایسه
KORKMAZ

کتری و قوری کرکماز 013

شناسه کالا::

KORKOMAZ 012

برند سازنده : KORKMAZ
کتری و قوری
ویژگی های کالا :
KORKMAZ
جنس بدنه
  • استیل
اتمام موجودی
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
جهت مشاوره تماس بگیرید!

شماره های بخش فروش

در صورت نیاز به مشاوره برای انتخاب محصول با شماره های زیر تماس بگیرید ( برای خرید لطفا محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید)

خانم زند

0918-277-2216

اقای سعیدی

0918-277-1944
معرفی کوتاه محصول

کتری و قوری کرکماز کد 013 یکی از با کیفیت‌ترین محصولات کشور ترکیه می‌باشد که با ظرفیت کتری 5 لیتر و قوری 1 لیتر تولید و وارد بازار شد. این محصول به صورت کلی از فولاد ضد زنگ کروم-نیکل 10/18 و  بدنه دو لایه و کفه سه لایه چدنی تولید شده‌است.

توضیحات

قیمت و مشخصات کتری و قوری کرکماز 013 

خانم‌هایی که از شستن مداوم سماور یا چای‌سازها خسته شده‌اند، کتری و قوری را با بهترین کیفیت و زیباترین طرح‌ها می‌توانند خریداری کنند. کتری و قوری از دوران خیلی قدیم بوده و با نداشتن سماور و یا چای ساز اکثراً چای‌های کتری و قوری را بیش‌تر ترجیح می‌دادند. کرکماز با تولید قوری و کتری‌های با کیفیت خود را در دل مردم جا داد. ظرفیت کتری 5 لیتر و ظرفیت قوری 1 لیتر یکی از بهترین انتخاب هر خانواده‌ایست.  سیستم کفه خورشیدی یا همان شعله پخش کن اتوماتیک بر روی گاز انتقال گرما را به بهترین شیوه به سر انجام می‌رساند و لذت دم کشیدن هر چای را با عالی‌ترین طعم ممکن می‌کند. فولاد ضد زنگ همراه با دسته‌هایی که با سیلیکون پوشانده شده‌اند در برابر حرارت مقاوت هستند و تغییر رنگی شاهد نمی‌باشید. 

محصولات مرتبط
اتمام موجودی
کتری و قوری کرکماز مدل مانولیا کد 077 دارای طراحی زیبا، جنس استیل ضد زنگ و کف سه لایه در کتری به کار برده شده است. کتری 2 لیتر و قوری 1 لیتر همراه با دسته‌ی سیلیکون نسوز از قابلیت‌های دیگر این کتری و قوری مانولیا...

فهرست

صفحه اصلی

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم